Jaaroverzicht 2017 inclusief de top 10 events omgeving Barneveld

Of je nu een heel jaar het journaal presenteert, een magazine uitgeeft of een website aanbiedt, terugblikken kunnen we allemaal. Met een paar klikken op de knop presenteert Google Analytics de meest interessante feiten, volledig afgestemd op vrijetijdbarneveld.nl.

Nog meer mensen blij
Steeds meer mensen weten vrijetijdbarneveld.nl te vinden. Van 1 januari tot en met 31 december 2017 telde de site exact 56.724 paginaweergaven. Een mooie stijging in vergelijking met de 40.000 paginaweergaven in het eerste jaar na de livegang. De site kent steeds meer fans en wordt ook regelmatig gevonden door nieuwe bezoekers door de verbeterde vindbaarheid in zoekmachines. Ook offline maakten we onszelf zichtbaar, middels een eigen stand op de Ladies Night van Villa Varia, het verspreiden van boekenleggers in verschillende openbare gelegenheden, berichtgeving via de kranten en verschillende samenwerkingen. Hoe meer mensen we weten te bereiken, hoe meer mensen we blij kunnen maken met deze handige site!

Populairste blogs
In 2017 schreef en publiceerde ik 28 blogs, met als topmaand mei. Geheel tegen het ritme van alle andere maanden in, kreeg je deze maand maar liefst vijf blogs gepresenteerd. In de top 3 van de meest gelezen blogs van het jaar 2017 bevinden zich:

1. Van website naar bedrijf (september 2017)

2. Aqua’2017 (februari 2017)

3. Stap op de step (september 2017)

Favoriete pagina’s
De Homepage en Agenda werden het meest bezocht. De webpagina’s Zaalverhuur Barneveld, Sport Barneveld, Creatief, Zaalverhuur, Kinderfeestje en Blog bleken ook favoriet.

Event top 10
De agenda trok de meeste aandacht. Op zaterdag 18 november 2017 doet zich een ongekend hoge piek voor, de dag van de Sinterklaasintocht in Barneveld. Er waren nog meer pieken zichtbaar, met als top 10:

1. Sinterklaasintocht, Barneveld Centrum

2. Candlelight Shopping, Barneveld Centrum

3. Kerkpleinmarkt, Hervormde Gemeente Barneveld

4. Antiek en Brocante, Organisatieburo Van Aerle

5. Heldenfestival, TLG

6. Kerstmarkt Barneveld, Barneveld Centrum

7. Ballonfiësta, Stichting Internationale Ballonfiësta Barneveld

8. Springkussenfestijn, Optisport De Veluwehal en Sensationair

9. Treinfestijn, Intratuin Barneveld

10. Pannenkoek en Bios, Be Active Gemeente Barneveld en Schaffelaartheater Barneveld

Voor wie mijn bericht onlangs gemist heeft, via deze weg nogmaals: ik wens iedereen een jaar vol geluk, liefde, gezondheid, succes en plezier.